FA | EN | AR
شنبه ٠٢ تير ١٣٩٧
جمع بازديدكنندگان امروز: 45
جمع بازديدها تاكنون: 893640


میزخدمت پزشکی قانونی روزانه پاسخگوی بیش از صد نفر ارباب رجوع است

در حال حاضر، میز خدمت حضوری همچون سالهای گذشته در پزشکی قانونی فعال و خدمت رسان است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی، دکتر بابک سلحشور با اعلام این خبر افزود: از آنجا که پزشکی قانونی یکی از مراجعی است که در تامین امنیت قضایی افراد و احقاق حقوق ایشان نقش مهمی دارد، در حدود صلاحیت و با توجه به منابع وامکانات خود در المین امنیت قضایی افراد فعالیت می کند. در این راستا و با توجه به تاکید ریاست جمهوری و مدیر کل ارزیابی عملکرد پزشکی قانونی کشور، در سال جاری، میز خدمت حضوری در این استان همچون سنوات گذشته در حال ارائه خدمت است.
مدیر کل پزشکی قانونی افزود: در حال حاضر سرپرست پذیرش معاینات این اداره کل، به عنوان فردی مطلع و آشنا به فرآیند کار مجموعه، عهده دار فعالیت های مربوط به میز خدمت می باشد؛ در این بخش روزانه بیش از صد نفر ارباب رجوع به بخش مراجعه کرده و پاسخ لازم را در خصوص فرآیند انجام کار، مدارک و مستندات مورد نیاز دریافت می نمایند. همچنین در این بخش، در صورت لزوم برای دریافت سایر خدمات با سایر بخش ها هماهنگی لازم انجام می شود.


دکتر سلحشور افزود: در مورد میز خدمت الکترونیکی نیز تاکنون فعالیت هایی انجام گرفته که می‌توان به احصا فرآیند ها و اخذ شناسه خدمات پزشکی قانونی و درج آن در منوی راهنمای مراجعین در سال جاری اشاره کرد. همچنین در حال حاضر، مواردی همچون: شرح خدمات و مدارک مورد نیاز، قوانین، تعرفه خدمات، نشانی مراکز شهرستانی، نمونه فرم پذیرش و فرآیندهای انجام کار در منوی راهنمای مراجعین سایت اداره کل پزشکی قانونی استان قرار دارد. همچنین مراجعین می توانند نسبت به ارائه نظر و ارسال شکایات احتمالی خود از طریق این سایت نیز اقدام نمایند.


ملاقات عمومی ارباب رجوع با مدیر کل
به گزارش پزشکی قانونی خراسان شمالی، در راستای احقاق حقوق شهروندی مراجعین این اداره کل، دو ساعت در هفته برای مراجعه حضوری ارباب رجوع به دفتر مدیر کل، در نظر گرفته شده است. در این راستا افراد، در صورت تقاضا برای دیدار مستقیم با ایشان و طرح مشکلات احتمالی پرونده خود، با تعیین وقت قبلی ، در زمانهای مشخص شده شخصا حضور یافته و راهنمایی های لازم را دریافت می‌نمایند.

پس از آن نیز رابط مربوطه، پیگیری‌های لازم را تا اتمام فرآیند کار ایشان پیگیری نموده و خلاصه ای از نتایج حضور افراد به صورت شش ماهه به استانداری ارسال می گردد.
لازمه به ذکر است بسته به مورد و نیاز ارباب رجوع به صورت روزانه نیز می توانند بدون دریافت وقت قبلی نیز به دفتر مدیر کل مراجعه نموده، در خصوص مشکلات احتمالی خود، راهنمایی لازم را از ایشان دریافت کنند.

تاریخ انتشار: ٠٢:٠٤ -1396/11/02 کد مطلب :٣٠٧٧٦
  نسخه چاپي
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






آمار

راهنمای خدمات

راهنمای مراکز

ارسال شکایات
نشانی: بجنورد - میدان فردوسی - خیابان شهید رضا امامی - شهید امامی5 کدپستی: 9414839691
تلفن: 2239592، دورنگار: 2239593،
پیام کوتاه: 20001372